بلاگ محتوا نویسی

این بلاگ مجموعه ای برای توسعه محتوای دست اول و کارآمد و همچنین قدرت دادن به محتواهای هدف

بلاگ محتوا نویسی

این بلاگ مجموعه ای برای توسعه محتوای دست اول و کارآمد و همچنین قدرت دادن به محتواهای هدف

11 سوالی که باید در طول جلسه ارزیابی عملکرد از رئیس خود بپرسید

قرار است جلسه بررسی عملکرد یک گفتگوی دو طرفه برای درک و تقویت عملکرد کارکنان باشد. اما اغلب اوقات، بحث با یک نفس آسوده خاتمه می‌یابد و به نگرانی‌های اساسی رسیدگی نمی‌شود.

نقطه ای که مردم در مورد بررسی عملکرد اشتباه می کنند این است که این یک پویایی یک طرفه است. فقط آنجا ننشینید و از رئیس خود بازخورد بگیرید. با دقت به آنچه مدیرتان می گوید گوش دهید و با او گفتگوی سازنده داشته باشید تا بازخوردی دقیق‌تر و عمیق‌تر دریافت کنید.

کلید یک ارزیابی عملکرد موفق در سؤالاتی نهفته است که ارزیابی  را شکل می دهند. پرسیدن سؤالات درست به شما امکان می‌دهد تا زمینه‌های مناسب برای بهبود را بیابید و بینش عمیق‌تری در مورد انتظارات رئیس خود به دست آورید.  

در اینجا بهترین سوالاتی وجود دارد که می توانید از مدیر خود بپرسید و از ارزیابی عملکرد خود بیشترین بهره را ببرید آورده شده.

11 سوالی که باید در طول جلسه ارزیابی عملکرد از رئیس خود بپرسید

  1. چه چیزی باعث می شود که من نامزد ارتقاء شوم؟
  2. آیا انتظاراتی را که از من داشتید برآورده کردم؟
  3. چگونه پیشرفت من را اندازه گیری می کنید؟
  4. مهارت های فنی که باید بهبود بخشم چیست؟
  5. چگونه می توانم [مهارت فنی خاص] را بهبود بخشم؟
  6. فرصت های موجود برای پیشرفت حرفه ای من چیست؟
  7. آیا می توانیم در مورد غرامت / افزایش حقوق من صحبت کنیم؟
  8. بزرگترین چالش شرکت ما در حال حاضر چیست؟
  9. من بیش از حد وقتم را روی چه زمینه هایی می گذرانم و روی چه زمینه هایی باید بیشتر تمرکز کنم؟
  10. چگونه می توانم کار شما را آسان کنم؟
  11. برای حمایت بهتر از اعضای تیمم چه کاری می توانم انجام دهم؟

مزایای سیستم ارزیابی عملکرد یا مدیریت عملکرد را در مطلبی از همین بلاگ بخوانید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد