بلاگ محتوا نویسی

این بلاگ مجموعه ای برای توسعه محتوای دست اول و کارآمد و همچنین قدرت دادن به محتواهای هدف

بلاگ محتوا نویسی

این بلاگ مجموعه ای برای توسعه محتوای دست اول و کارآمد و همچنین قدرت دادن به محتواهای هدف

نقش انیمیشن در آموزش های مدیریتی

اگر برای آموزش شرکتی تازه وارد انیمیشن شده اید و به دنبال راهنمایی برای درک کامل آن هستید، این مقاله برای شما مناسب است. چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد و ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. ما با پرسیدن و پاسخ به سوالات زیر شما را با اساسی ترین ایده های انیمیشن مدیریتی آشنا خواهیم کرد.

انیمیشن آموزشی شرکتی چیست؟

انیمیشن های آموزشی به فیلم ها یا مجموعه ای از انیمیشن ها گفته می شود که اشیاء و مفاهیم تحت پوشش یک دوره را تجسم می کنند.

بر اساس فرهنگ کسب و کار، نیازها و ماژول های دوره، استودیوهای تخصصی فیلم های انیمیشنی را برای آموزش تولید می کنند که برای هر هدف آموزشی مناسب است. فراگیران در شرکت‌ها می‌توانند محتوای آموزشی تجسمی شده را به سرعت یاد بگیرند. این باعث صرفه جویی در زمان بیشتری نسبت به اسکن تمام مواد می شود. هر آموزشی می تواند از طریق انیمیشن ارائه شود، از دوره های ساده مانند جهت یابی، آداب معاشرت در محل کار گرفته تا دوره های پیچیده مانند آموزش فنی.


چگونه انیمیشن می تواند به آموزش شما کمک کند؟ 

از طریق این روش تدریس، فراگیران می توانند موضوعات را آسان تر درک کنند، زیرا مفاهیم پیچیده نشان داده شده و ساده می شوند. صرف نظر از موضوع، به خاطر سپردن اطلاعات در اندازه کوچک و سرگرم کننده نیز آسان تر است. استفاده از انیمیشن در آموزش همچنین به کارآموزان کمک می کند تا با اشتیاق بیشتری در کلاس شرکت کنند زیرا منتظر سرگرمی بیشتر هستند.

انیمیشن برای آموزش به یادگیرندگان این امکان را می دهد که تجربیات یادگیری خود را سفارشی کرده و خود به خود سرعت دهند. ویدئوها اطلاعات را به وضوح در اختیار زبان آموزان قرار می دهند. بنابراین، آنها به طور موثر جلسات آموزشی شما را سرعت می بخشند. زمان آموزش کوتاهتر به این معنی است که کارکنان می توانند آنچه را که در کلاس جذب می کنند زودتر در محل کار واقعی اعمال کنند.


کدام انواع انیمیشن برای آموزش شرکتی مناسب است؟

نمی توان انکار کرد که انیمیشن ها ابزار جذابی برای ارائه دوره های آموزشی هستند. با این حال، انواع مختلفی از انیمیشن وجود دارد و هر کدام از آنها در صورت همراه شدن با محتوای مناسب، نقاط قوت متفاوتی دارند. در اینجا انواعی که برای آموزش شرکتی مناسب هستند آورده شده است:


تخته وایت برد

به طور معمول، ویدیوهای متحرک تخته سفید شامل دست هایی است که تصاویر را روی پس زمینه سفید ایجاد می کنند. علاوه بر تصاویر روشن، صدای راوی بینندگان را از طریق ایده های مختلف راهنمایی می کند. این شکل از انیمیشن آموزشی شرکتی ممکن است به شما کمک کند آموزش را با تمرکز بر مفاهیم اساسی تقویت کنید.

آموزش هایی مانند Onboarding، دوره های پایه و آموزش HSE با توضیحات اولیه برای این نوع انیمیشن مناسب است. اگر بودجه محدودی دارید و روی جزئیات مصور تمرکز نمی کنید، این یک انتخاب عالی است. با سادگی آن، در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد در حالی که کارکنان شما می توانند از صرف زمان زیاد برای یادگیری مطالب ساده جلوگیری کنند. به عنوان مثال، در دوره های آموزشی مراقبت های بهداشتی، انیمیشن تخته سفید می تواند مفاهیم پزشکی را ساده کند. این امر باعث می‌شود که اصطلاحات عامیانه آشنا شوند و به خاطر بسپارند، حتی برای زبان‌آموزانی که سابقه پزشکی ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد